♥ Dag 1 – Presentera mig själv

Utseende :
Mitt fullständiga namn är Jenny Louise Nordström
Jag har ingen speciell stil, klär mig som jag själv vill.
För snart 2 år sen var jag och klippte mig, vill ändra nått men frisören klippte inte så
som han sa att han skulle klippa mig. Har sedan dess vart rädd om mitt hår, det börjar
växa ut nu. Från början är hårfärgen mellan blond, mest lutad åt det ljusa hållet. Men sedan
4-5 år tillbaka har jag alltid haft mörkbrunt.
Är ungefär 158-159cm min vikt behöver vi inte prata öppet om.

Maj 2010


November 2010


Familj:
Bor hos min mamma i en del utav Falun. Mamma heter Anette, bror min heter Jimmy.
Han har precis flyttat hemifrån.
Sen har jag inte så mycket mer och säga.

Min personlighet:
Jag är väl en sån person som gärna tänker mer på andra än på mig själv, ibland kan
det vara bra och ibland mindre bra! Vill vara den som klarar mig själv, men vill alltid
vara till hands för andra. Är väl ofta ganska blyg om jag träffar människor som jag inte
känner, men det brukar släppa efter ett tag. Galen och sjuk, då som jag är mig själv.


Detta visste ni inte om mig

Jag är laktos intoderant, dricker sällan mjölk.

Jag har fler killkompisar än tjejkompisar!

Jag umgås hellre med killar än med tjejer.

Jag gillar verkligen farten i motorer.

Min bror är den bästa på denna jord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0