♥ Dag 5 – Vad är kärlek.

Ja, vad är kärlek?
I mina ögon finns det olika sortes kärlekar,
Vänskap, förhållande, familjekärlek osv..
Men för mig är kärlek en stor del av det som får mig att må bra.
Utan familjen skulle jag inte klarat av, alla behöver en mor far och bror eller syster.
Och jag vet, man kan bråka med sina familjemedlemar och man säger att man hatar
dem. men innerst inne hatar man nog bara de för stunden. Man kommer alltid älska
sitt eget kött och blod.
En vänskapskärlek är ungefär lika viktigt. alla behöver ha en vän att prata med, man behöver
kunna lätta på hjärtat. Man måste kunna skratta tills man kan börja gråta. Jag tror att ni alla
förstår hur jag menar iaf. Sen kan det vara så att man har sån otur i att träffa falska vänner.
Ett förhållande, det är också viktigt. Vi alla behöver känna oss älskade. Man är värd det!

Kärlek för mig är nått som alla behöver för att man ska må bra!

Syskonkärlek på högsta grad! ♥
Världens bästa bror!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ju hoppat över dag 3 & 4?

2010-12-22 @ 22:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0