Godkväll

hejhej, ska krypa ner till under ett kallt täcke.
Som sagt var med Angelica idag, vi gjorde inte så mycket.
Men jag är fortfarande så fruktansvärt trött, och usch och blä
verkligen inte kul.. Kanske inte kommer till gå till skolan imorgon,
men det visar sig antagligen, om det blir sömn inatt eller inte..
brukar inte bli de, när jag håller på att bli sjuk då har ja bara sån
otrolig huvudvärk som ja även har nu men får hoppas att det får bli
sömn iaf, aja slut tjatat om det..
hoppas alla andra har haft en bra dag.

Vill bara säga att jag har den bästa brodern, och jag älskar han av hela mitt
hjärta! Han är verkligen det bästa jag har. Utan han klarar jag mig inte, den
bästa här på jorden är han och den som är det bästa är han!
Jimmy Nordström, Jag älskar dig bror



/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0