Godmorgon

Tja, inga bilder blev tagna igår!
Men kvällen vart både lyckad, var någonting som drog ner allting.. men ändå upp de.
Men men, fyfan vad skratt och galen skaper de blev..
Vill även säga att jag älskar mina underbara vänner! ni vet vilka ni är!

Och igår när jag och angelica skulle sova, och jimmy var så gullig och kom in, skulle han säga
godnatt och bädda ner mig haha, och så satte han sig upp på mig och sprutade massa body kräm
och jag fick i munnen och det var så jävla äckligt. sen tröck han ner angelicas huvud i de också!
Och hon låg och as garvade när han gjorde så på mig och nu fick hon igen, inge hjälp bara massa skratt
haha!
men sen skulle jag gå och tvätta bort det, och då hittade jag en liten tub och då sprutade jag på han, men
jag träffade bara magen och byxorna.. så det blev lite krig här hemma haha!
och jag trodde jag skulle dööö när han ba men vafan Jenny det ser ju ut som att jag har kommit!

aja nu ska jag försöka få Angelica ur sängen, sover som en stock:)
Ska ner på stan och fixa fotbolls saker idag! :)
Men nu ska vi gå ner och äta
ha det bra så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0