godmorgon

har inte sovit så mycke denna natt :/
Har i stort sett vart vaken sen kvart i 4 typ, men aa så kan det vara!
Nu håller jag på och fixar mig och ska snart ner och äta lite frukost.
Känner mig verkligen inte pepp för en skoldag, skulle hellre bara kunna
ligga hemma och kika på film.. Men det är ju helg snart så ska kämpa mig
igenom denna dag :-)
Helgen blir verkligen lugn!
Jag vet att det inte finns någon annan än dig.
Du som förstod mig för varje ord jag sa.
Du som alltid stod där, när jag behövde känna mig
trygg..
Men du försvann..
och det är nu jag ångrar allt jag gjort, vill bara ha vårt.
du är min och ingen annan, jag hatar se dig med någon
annan.
Men fan..
Men nu ska jag forsätta göra mig iordning,
hoppas ni får en bra dag!

/ Jenny Nordström

Kommentarer
Postat av: marre

jag knarkar din blogg sötnos !

2010-02-12 @ 20:47:34
URL: http://marreforsure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0