godnatt

Tja, inte så mycket bloggning idag!

Men idag har det väl inte hänt så jättemycket
har vart med Angelica & Angelicas pappa och handlat
lite saker till imorgon då vi ska spela fotboll (L
Längtar (a
Sen typ kom Sevve (ett fosterbarn vi haft) Och hon hade med
sina söta bebisar! :)
Men senare så åkte vi och handlade lite :)
Och då hitta vi jordnötskräm och där den låg i stod de kan innerhålla sår av nötter
både jag Angelica & Jimmy gapskrattade rakt ut, men när vi kom på att de stod så
på alla så var det inte lika kul längre :P
Och jag och angelica hade även nå krig med nå svampar på butiken (a
Galet galet!
Och sen tog jag och Angelica en lång promenad lite senare emot kvällen,
var kallt och ett tips till er som jag och Angelica kom på : När de snöar så dära
mycket då kan man faktiskt ha paraply, för då blir man inte blöt eller någonting!
Ganska duktigt gjort att komma på något sånt (a konstigt att man inte har sett någon
med nå paraply ;D
Sen blev de Donken något som var efter längtat för Angelica! (a
hahah men nu ska jag få på henne att vi ska se på skräckfilm.
Men hoppas er dag har vart kanon, ha det bra!
/ Nordström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0