hatar rubriker

Tjena ska nog kika på lite film snart.
Men hoppas ni inte har glömt en sak!

Jag börjar lära mig lite mer och mer känns det som, viss del hör man skilnad och viss del är det bara jag som hör skilnaden.. :)


min tredje låt





min fjärde låt




Min andra låt


Min första inspelnings låt


Jag skriver ner mina känslor och tankar, bildar låtar och försöker få ihop det på bästa sätt, och jag vet att jag inte är så bra, men jag kör mitt rejs och kommer alltid göra det! Ingen ska få bestämma vem jag är eller vad jag ska göra!

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: emmalindqvist

varifrån taru beaten??

haha spelaru in me^^? :)

2010-02-04 @ 14:31:50
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: ellen (:

jag älskar dig röst !

jag lyssnar på dina låter varje dag (:

hoppas du blir sångare när du blir stor.

kram (:

2010-02-06 @ 12:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0