Hjärtat mitt

Jag vet att vi har haft bråk, då som du & jag inte har vart vänner.
Jag hatade mig för allt jag sa till dig.
Jag hatade att jag förlorade den som fick mig att le, och se ljus.
Jag hatade att jag blev som jag blev.
Men jag vet att ingenting kan bli som förut.
Men även så tror jag inte att du förstår hur mycket du betyder för mig,
jag kommer aldrig sluta bry mig.
Och även om jag har krossat ditt hjärta så kanske du inte tror på vad jag
säger, men en dag så hoppas jag att du förstår att detta är sanningens ord.
Och att det sista jag vill är att krossa ditt hjärta. igen... För jag ångrar mina ord
jag ångrar mina blickar, men man kan inte göra saker ogjort. Och det är så sjukt
synd.. För i vissa timmar önskar man att ingenting av saker och ting har hänt..
Men då är allt försent, men att varför jag skriver detta är för att jag vet att du kanske
inte tror på mig, men jag vill att du ska tro mig. Och jag är fortfarande Jenny, den jenny
som ramlade i tisken med cykeln, den Jenny som brukade kalla dig bruschan, och minns du
bruschan ''cykeln är blå, och den ä min'', jag tror nog att du just nu läste detta med ett leende.
Men vi kommer åter komma till minnena tro mig. Och jag hoppas verkligen du kommer orka läsa
allting..
Men ifrån början, i augusti 2008 sågs vi första gången i skolan. Och just då hade vi inte bra kontakt,
men tiden gick och allt förendrades. Du varnade mig, och ''du hade rätt''
Jag vet att jag borde ha litat på dig oftare. Men man lär sig av sina misstag, ja verkligen..
För ungefär exakt ett årsen så var det då vi kom varann närmare, och tiden går fort och minnena man
skapar är någonting som man inte vill glömma och tro mig hjärtat jag glömmer ingenting med dig.
Även om du säger att du hatar mig, så kommer jag älska dig lika mycket som första gången jag sa det
till dig!

Sommarlovet 2009 blev bra och dåligt, men glöm det som är dåligt.. jag hatar verkligen det som har hänt.
Dagarna som vi sov hos varann, kvällarna & dagarna vi var och badade.
Då som jag Jimmy & Mattias sa att du skulle komma ner till din brygga och ha med dig bad kläder, då som vi
4 badade ifrån båten. Men minns du när jag inte kom upp och fick panik och alla låg i vattnet och bara as garvade
åt mig.. Och ''akta så gädderna inte kommer och biter dig i tåna'' sitter bara här och skriver ner allt med tårarna i ögonen, och saknar.. <3
Sommarlovet, tisken allting vi gjorde sitter kvar i mitt hjärta tro mig.. HAHA fy vad vi har skrattat tillsammans
Eller minns du, för snart ett årsen så var du jag Rasmus & Jimmy ute och galnade oss i järnet, brumbrum bilen,
colan som de kastade på oss. Och kortet som visar äkta vänskap. De korten jag gjorde om och jag visade dig dom, det stod på ena ''vänner livet ut'' och ''stavas vänskap'' som sagt när vi tittade på dom sa du ''och så ska det alltid vara, du och jag'' Jag vill och hoppas verkligen på det, verkligen! För en vän som dig vill alla ha, tro mig, om alla fick den chansen som jag sumpade så skulle dom ångra sig lika mycket som jag gör nu, efter mitt helveteska misstag :(
Eller då i Maj som vi drog till coz, haha fyfan du vet vad jag menar ;)
Det var grym kväll.
Falukalaset, fyfan när du tvingade upp mig i den dära jävla karusellen haha fyfan vad sjuk kväll.
Diggar till musiken får man längre tid, yeah you know.
Tänk att tiden går fort, och man ser hur folk kan utväcklas, förändras och göra misstag, hur mycket man kan lära sig av att andra, och att göra sina misstag. det är galet. Du lärde mig att älska glömma & förlåta!
5 Oktober då vi bakade pluggade och var ute och tog kort och du vet ordet ''BAJJJS'' fyfan vad vi skratta!
Med dig kan jag alltid vara mig själv, och du tar mig som jag är!
17 oktober, vi åkte till kupolen. Köpte lite kläder, och skon du fick på mig, som FASTNADE på MIN FOT och vem stod och as garvade till hon typ höll på att dö, haha jo Eliza :)  fyfan vad jag fick panik just då, men det är trots allt bara jag som tydligen lyckas med sådant xD
Då som vi var ute och fotade med Jimmys kamera, och jag har gjort om en bild från den dagen. Fyfan jag var så lycklig med dig.
J.E.S Jag älskar er, hoppas dagarna kan bli fler av oss.
Saknar tiderna så sjukt mycket med dig och er. Alltså allvarligt, ja trodde inte såna bra vänner fanns, men att förlora en är någonting som svider så sjukt långt in i stjälen.. :/
Jag har så mycket minnen jag kan sitta och skriva om egentligen, men jag ska inte göra allt så långt, för jag vet verkligen inte hur mycket du kommer orka läsa!
Men det jag vill säga med detta är att jag är sjukt glad över att vi har blivit vänner och fått tillbaka kontakten, men både du och jag vet att man gör misstag, men man lär lära sig att älska glömma och förlåta. Jag förstår dig så gott och väl, du tar dagen som den kommer, men snälla sluta tro att jag kommer svika dig, för jag har gjort det en gång och jag vet att det var ett allt för stort misstag för att göras om igen.. D
Du är verkligen unik och jag hoppas att du tar det rätt för det är så sjukt positvit, vara sig själv, stå för det man tycker och kunna vara så stark att hjälpa andra!
Jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig, för så många gånger som jag har fått gråtit och bara berättat allt jag känt just då, och att jag litade inte på någon människa så mycket som jag gjorde på dig. Men ingen kan någonsin ta din plats, den finns kvar för dig och kommer alltid vara öppen för dig! För jag vill inte glömma det som vi gjort utan det som jag i såna fall vill glömma är då det som har vart dåligt, och du vet vad jag menar med det. För du har sett hur jag förendrades då som vi gled isär, jag var inte den tjejen som alla såg mig som när jag var med dig. För du visade mig lycka, glädje, och ljus.
Eliza, du fanns alltid där för mig, och när jag ledsen fanns din tröst där, ditt stöd fick mig att lyfta. Jag växte som människa, jag lärde mig vad livet var, hur man skulle handskas med saker. Shiet jag kan verkligen inte förstå hur underbar du är, att det finns människor som du, det var någonting som jag inte heller trodde, men det visar sig att jag har fel. Men vissa saker är någonting som jag inte vill att du ska glömma!
Och det är att jag älskar dig vad som än händer Eliza, du fick mina dagar att skina även om solen hade lagt sig. Du fick mig se över murar, stenar och hav. Allt var så galet bra när du fanns där i livet.
Och jag hatar att man inte kan spola tillbaka tider.... Så att saker kan bli ogjort, att ord man sagt skulle ha vart osagt..
Jag skulle egentligen kunna vilja säga detta öga för öga men jag är för svag..
Men tro på mig, jag sviker dig inte, kommer inte låta dig gå.. Kommer vänta tills dagen då du tror på mig och vågar ta mig in i ditt liv igen.
Vi sa förevigt och ett förevigt för mig är livet ut.
Även om jag ligger i graven och är död kommer mitt hjärta bulta..

Eliza, det finns inte ord för hur underbar du är.
Hoppas du förstår..







ett förevigt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0