Lite onödiga inlägg men

ska lägga in min musik & mina texter i en speciell kategori
förlåt  om det är tjatigt :(
Men ville ha det i '' min kategori''






♥ första låten



jag kan inte längre tro på dig
Du sa att du älska mig.
du stack bort ifrån mig, långtlångt bort
vi skulle ju kämpa genom vårt och tårtt.
Jag gick på allt igen, bara sluta tro,
att jag kommer att hitta kärleksro.
Jag trodde att du var min,
jag ville vara din.
Tänk, vi kämpade i mer än 2 hela år.
Men du har fan satt dina spår.


Jag känner inte dig mer, det är inte bara
jag som ser.
Tänk alla dagar, alla timmar som vi delat.
jag gör det, det är så självklart.
jag kan inte längre tro på dig
Du sa att du älska mig.
du stack bort ifrån mig, långtlångt bort
vi skulle ju kämpa genom vårt och tårtt.


Jag vill inte glömma våra tider,
Men jag vet att det är av dig jag just nu lider.
jag öppnade bara ögona för dig
Det var bara du som existerade inför mig.
minns du allt mellan dig och mig, det som var vårt.
men fan tänk dig, nu har det blivit allt för svårt.
Det är nu jag ska lämna allt vi skapat tillsammans,
Jag vill inte längre tänka allt som en chans
du har vart mitt allt, mina vänner har sagt att du inte var värld mig
men älskling, jag kämpade för det jag ville med dig.
Tänk så många gånger som jag fällt alla tårar /
och dom har vart om dig. Men nu har jag sluta trott på dig.


Och dethär var min krossade kärlek,
den jag inte känner igen idag
men jag kommer alltid älska dig,
och tro mig jag gör det än idag.









♥ Min andra låt


Det är bäst att vi glömmer allt
att tro att ordet föralltid skulle vara sant.    
vi kommer ändå aldrig få hålla om varann igen,
dethär är sången om vad mitt hjärta säger,
då jag står ensam på ängen, jag älskar dig så/  
det kan du lita på.
Det är nu som vi måste skilja på oss,
allt började bra, men slutade i kaos.
Du är en sån vacker ängel,
jag trodde jag skulle få äga dig förevigt för du var mitt livsmedel.
Jag hoppades aldrig på fel, det var vi som inte fick hålla om varann tills döden skiljdes oss åt



det är bäst att vi glömmer allt, de  vi dela du och jag/
vi var bästa vänner, men nu finns inget kvar/
jag kunde prata med dig, ja,ja om det mesta/
du är den bästa vännen, du var den allra bästa/
men nu ses vi inte längre,  jag saknar dig så/
jag tänker ofta på dig, önska att du kan förstå/
vet inte vad som händer, vet knappt något alls/
ja vill bara börja om, kan ja inte få en till chans/
skulle göra vad som helst, att få vara med dig igen/
jag älskar dig gumman, du var min bästa vän/



Vi skulle dela varje dag med varann,
men allting bara förvann.
Jag vill att allt ska vara som förut,
men du är för rädd för att se vägen ut.
Jag vet att du är stark, att det kommer någon dag,
jag tänker frösöka, försöka hjälpa dig med varje tag.
Vi har känt varann i snart 9år,
och jag vet inte varför allting ska bli så
Men jag fick inte en till chans hos dig,
jag saknar dig.



♥ Min tredje låt 





Jag ska berätta hur jag känner,
jag skriver rad för rad.



Du ser hur såren kom, skapades från när jag var liten.
Nu är denna dag kommen, jag möter kampen
Hjälp mig upp från den här jävla skiten.
Jag vill bort och möta den nya tiden.
Ehy gud, ge mig en singal varför just detta har hänt?
Tårarna rinner ner för min kind, allt kommer upp, ja de som har hänt.
Jag ska berätta för er som
inte vet, bakom mitt leende finns det
något som jag döljer, jag sörjer.
Det börja när jag var liten. min mor satt där i skiten.
hon är den starkaste jag känner,
och när hon lider ja fyfan vad det bränner.
mamma jag älskar dig,
vad skulle livet vara värt utan dig?
du är den vackraste ängel jag vet,
gud varför straffa du henne?
Ehy mamma du har en sån, min bror ni är räddningen på livet
Ni fick mig ta det stora klivet.
hur jag ska kunna tacka er för allt ni gjort för mig
Ni betyder så jävla mycket för mig.




jag har mina vänner som ställer sig vid min sida.
ni ser mig, hur jag kan lida.
falska vänner finns det för många av,men när dom sviker, ställer mig
upp igen.
men jag har börja lära mig nu med tiden.
det finns 2 saker som få mig stå upp.
min familj och vänner, ge de fan inget stopp.
Ehy mamma du har en sån, min bror ni är räddningen på livet
Ni fick mig ta det stora klivet.
Hur jag ska kunna tacka er för allt ni gjort för mig
Ni betyder så jävla mycket för mig.


jag vill tacka er alla som alltid ställer upp,
tack till er som säger att det inte får ha stopp.
Jimmy, min bror utan dig vet jag inte hur jag kunna klarat mig.
Jag älskar dig
Vi har bråkat och skrikit på varann,
Vi klarar allt bara vi har varann.
Utan dig, klarar jag inte mig.
Mamma, du är den vackraste ängel, jag älskar dig.
Du har vart den som alltid ställt upp för mig.
Du har ställt upp för alla, även om du inte själv har så lätt. men du brukar ha
så jävla rätt.

Tack mamma, min bror,
mina vänner som ställer upp för mig.
Jag älskar dig och dig




♥ Min fjärde låt





jag ska nu förklara hur mycket jag älskar min bror
Han är den bästa här på jorden.
Jimmy Nordström
Du är det bästa jag har.





Jimmy bror, du har hjälpt mig
växa upp och att bli stor,
jag är så himla glad att du och jag har samma blod
Även om vi bråkar så, Jag ska följa dina steg, lyssna på varje ord
Syskonbanden vi skapat, är något som aldrig kommer gå isär.
Vi har klarat allt tillsammans, även om du har är där och jag här.
gråter du så gråter jag, försvinner du så försvinner jag, för jag älskar dig genom natt och dag
Jag ska stötta dig, och hjälpa dig att ta varenda tag!
Jag kommer aldrig svika dig.
Du är det bästa jag har och
jag älskar dig!





jag älskar dig bror du är den bästa som jag har/
jag hoppas du förstår, vill föralltid ha dig kvar/
det har vart svåra stunder, men vi håller ihop/
ja sparar dessa minnen, ja allt som vi har gjort/
pulkboard,skottkärran då som vi stöttat varann,och hållt i varandras händer.
Vi mår som vi mår, pratar och förstår hur vi känner.
Nu när jag börjar bli stor, då du flyttar längre bort
Men ändå så vet jag att vi kommer kämpa genom vått och tort  
Du är en sån bror som alla borde ha.
Ibland kan du vara lite överbeskyddande men det kan leda till något bra

Glöm aldrig att jag älskar dig Jimmy

Kommentarer
Postat av: rasmus

du är bra på allt jenny jag vet vem du är jag kände dig när jag var 3 år kommer du ihåg mig jenny det är rasmus westin från hedemora

2010-04-14 @ 21:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0