minnena snurrar, varför försvinner du inte bort ifrån mina tankar..

Det är dig jag tänker på innan jag ska sova..
Det är dig jag saknar..
Känner att det något som jag saknas,
det som vi skapa dig och mig, oss två.
Jag vill inte vakna och börja förstå.
Jag orkar inte inse att vi gick andra vägar.
Jag minns allt som igår, dina och mina dagar.
Ett datum som är över 8 månader sen vi började
något som var underbart.
allt vi hade, alla sa att det var oslagsbart!
Snälla inse du var det bästa som hänt mig.
två år med just dig.
Jag kommer alltid älska dig, det var du som alltid
skulle finnas där.
Men varför då finns du inte här?
Jag älskar dig
Det gör ont i mig att sakna dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0