smink snack

Fall man har finnar så ska man inte ta på sig mer foundation eller puder för att finnarna inte ska synas lika bra, och vad vet jag, brukar det oftast vara så att just i del tillfället som det då inte syns så bra. Men tyvärr är det så att efter ett tag så sprider det sig och så..
Även om man inte tvättar av sig sminket på kvällen och sedan på morgonen där efter tar på sig nytt. Som då absolut inte är nå bra alls..
tänk
1 även om du har finnar, ta inte på mer smink för det!
2 Tvätta ansikte morgon och kväll kan vara bra.

His till foundationer:
MaXfactor
Flawless
L'OREAL

Diss till foundationer:
H&Ms - får mycket lätt finnar utav den, även mycket fläckar
Isadora

Även om isadora är dålig i foundationen så kan dom vara bra i mascara eller puder.
Jag har ett puder jag tycker är helt okej, använder det mest som lite roch.
Säger detsamma om andra märkerna, visst det kan vara bra i annat men detta är mina åsikter
:)

Ha det bra så länge
/ Nordström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0