Svar till: halmstadsfinest

svar: Om jag har spelat in låtar länge, alltså det är så att
förra året i April tro jag att det var så spelade jag in
första gången, men då test spelade jag bara in en ref.
Sen dess blev musiken mer och mer betydelsefull för mig.
Men i December 2009 körde jag igång seriöst.
Men kan berätta att jag har hållt på och skrivit texter sen jag
kanske var 9 -10 år, eller inte texter utan mest skrivit av mig..
När man har mycket, är det lätt att på hjärtat genom att skriva
ner allt man känner. Det var väl så som allt fick mig att starta med
musik. Men ärligt har jag har ja en dröm att spela upp låtar på scen
och såna saker. För nu nådde ja en dröm, och då tar ja en större dröm :)


Hoppas verkligen du är nöjd med ditt svar :)
forsätt gärna följ bloggen (Y
Ha det bra
/ Nordström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0