Tordags

Absolut värdelösaste uppdateringen, men jag lovar det ska bättra mig..
Har inga mer prov på 3 veckor iaf, känns bra..
Gjorde mitt sista prov idag, känns helt okej.
Och fick veta mitt fysik/kemi prov, och om man ska snacka i betyg så sa
Lars att de var G + jättenära till VG, så det känns skönt!
Men nu är jag verkligen skoltrött.. :/
Men imorgon är det sista dagen, sen har vi 9 dagars loov! Wow, det är verkligen
någonting som är efterlängtat nu.
Men dagen blev att vara på stan till kanske 15 över 4 först med Angelica till hennes
buss gick, och sen hängde Eliza med hem. Vi käka och skratta och sjöng och allt galet
vi kan göra. ;)
Sen när hon hade dragit satt jag bara och dega mig framför datan och sjöng en massa haha.
Sen nu har jag färgat bort min underbara utväxt (a
så nu är man helt svart igen, men det blir nog sista gången ja färgar de svart på ett bra jäkla tag.
För jag tänkte försöka fixa lite chokladbrunt med ljusa slingor till sommaren, tycker jag iaf!
Men nu väntar faktiskt sängen, är helt sjukt trött!
Imorgon då jävlar :D kommer nog upp lite bilder (a

Tänkte även bjuda på en låt som jag fastnade vid poäng gång!
helt underbar låt tycker jag!



Godnatt & sov gott alla sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0