usch & fy

Det är typ det ända jag kan säga just nu..
Är trött en blutande huvudvärk, har inte sovit något på över 20 timmar nu..
Men snart när jag blivit lite lite tröttare så ska jag temetusan krypa ner brevid en
mysig snarkande Oscar :) så gosig så :')

Känns skönt men ändå inte att vara uppe nu, det bra är att jag verkligen gjort en stor
städning i mitt rum.. Och det var skönt då som jag började, för att städa är skönt att
få bort alla tankar! Jag slog på lite musik och nynnade till de och plockade lite här och där
sen kändes allt så mycket lättare..
Men destu värre kan min dag vara krossad, för kommer antagligen sova mycket.. Men det
visar sig och OM jag gör det så kanske de inte blir så mycket bloggning men men det är som
det är då!
Känns som om jag verkligen har tagit tag i bloggen nu!
Ska nog komma med lite film tips och annat i helgen, för än har jag inga planer kanske träffa någon
lördag eller söndag :) men som sagt det visar sig,
Men nu ska jag nog försöka fixa lite i sängen och ta och krypa ner i en mysig varm säng :)
Sov gott Godnatt & godmorgon för vissa :)

Kommentarer
Postat av: Eliza

men herregud jenny! vara vaken kl 5 fy på dig ;)

2010-02-05 @ 11:43:26
URL: http://eliiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0