Vad jag tycker om musik och sånt :)

Tänkte berätta lite hur musik påverkar mig och sånt!
har dock inge bättre för mig

Men musiken påverkar mig otroligt mycket, på verkligen alla olika sätt!
När jag är glad kan jag lyssna på värsta glada låten.. Men när jag är nere
lyssnar jag mest på sån musik som jag själv känner igen mig i. För det finns
alltid låtar som man själv känner igen sig själv i. För ingen är ensam om saker
och ting, även om man just då tror de då som man sitter i tankarna!
Någora stycket som jag lyssnar på!

Jag älskar musik!



Angelicah
Issa
Amc
E.R.M - jag saknar han jättejättemke
3 doors down
David Cook
block 44

ja ni förstår nog lite nu :p
haha det beror helt på vilket humör man ligger på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0