07.25

Godmorgon, min morgon, ja jag vet inte.. känner mig inte så himla jätte glad heller..
Men nu fan ska det bli ändring, måste få ordning på allt!
Men nu har jag laddat inför skolan, vi har ju uppvisning på torsdag, usch hatar ha
uppvisningar, är rädd att göra bort mig osv, men det visar sig hur det går.
I dag ska jag fira jimmy mera. Selman Sevcan kommer idag då med sina 2 bebisar :')
för att vi inte firade jimmy så mycket igår var för att, han var ju inte hemma igår,
 hahha gick på krogen
för första gången ;) ojj han är riktigt stor nu, tiden går fort!
Jag älskar dig bror <3

Men ni får ha det så bra så länge, vi hörs senare idag :)
Ska försöka fixa någon bild eller så
  Ha en bra dag så länge :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0