Amanda wahlberg

Jag kommer aldrig vilja förstå det...

saknar orden

saknar skratten

saknar snacket

det som bara du och jag kunde ta med varann

men allt försvann inom kort.

jag saknar hela dig.

Den som ville vara med en,

den som ville se en.

den som ville förstå mig,

du var en gång mitt allt

det som fick mig att leva.

du var ängeln som hade kommit till min famn

vi sa förevigt,

även om det inte gått lång tid så känns det som en evigthet

sen jag hörde din röst, ditt skratt, och dina helt sjuka frågor.

minns du sommaren 2009

minns du slutet av februari och början av mars,

då som vi var så sjukt nervösa.

första gången vi sågs på 3-4 år,

minns du promenaden vi tog i tjocktröja och läggings

minns du grädden

allt kändes så sjukt underbart, så lätt!

helgen var bäst.

jag vill inte ha det såhär.

vill egentligen bara få allt att börja om,

eller att det inte har hänt någonting.

men det går inte, allt börjar om och om igen.

du lovar och svär, jag tror på dig, jag vill alltid tro på dina ord.

du har sagt till att du alltid tror på mina ord.

du sa att du skulle förbättra dig, och hålla det du sa..

vad finns kvar?

vart kommer allt gå?

vi skulle följa varann, vi gick fel,

vi gick snett, och nu ligger vi kvar där...

Du har tagit dig upp, glömt allt.. eller jag vet inte..

men känner så, det verkar så.

men gumman, du berättar ingenting för mig längre..

jag vet inte vad jag gör för fel, kanske är det så som hon säger?

du kanske tycker som henne..

men då har ni så jävla fel..

men jag saknar min vän!

jag vill att du ska förstå,

inse, att det var du som fick min värld att lysa,

jag hittar mitt andra ljus,

men ifall du vill ha tillbaka det vi skapat, så är du mitt första ljus

tänk om allt kunde få sitt slut på allt skit, få en ny början,..

Men Gumman glöm aldrig de tre vackraste orden, Jag älskar dig.

Amanda Wahlberg, du var mitt allt!

det som fick mig att skina, stå och må bra!


Om jag har gjort nått fel, låt det tala ut!

jag vill höra sanningen!

ge mig min andra chans..



Du och jag föralltid

:'(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0