Dagen - tidsfördrift!

Tjatja!
är i västerås nu, och ska nog snart käka lite och packa ihop för vi ska nog om ett tag dra oss hemåt
Men det har vart trevligt att komma bort ifrån Dalarna (Y)
Och imorgon är det skola, ska bli skönt att komma tillbaka till rutiner!
Har inte så mycket planer för veckan, men får se vad som händer :)
Och jag har grymt tråkigt, så det blir lite tidsfördrift

1. Hur gammal är du om fem år?
Nästan arton :')

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

har inte tillbringat 2 timmar med nån för jag vaknade för 1 och en halv timme sen ;)

3. Hur lång är du?
160 ;$

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
vet inte .O.

5. Vem ringde du senast?
hmm.. Angelica troja

6. Vem ringde dig senast?
Angelica eller bror <3

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
ÄLSKAR DIG GUMMAN....

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
både &

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
skilda

10. När såg du senast din mamma?
för 20 min sen kanske

11. Vilken ögonfärg har du?
typ blågröngula

12. När vaknade du i dag?
typ kvart över 1

13. Vilken är din favoritjulsång?

haha julsång, ingen! har nog med de nu (:

14. Vilken är din favoritplats?

vettefan

15. Vilken plats föredrar du minst?
Skolan  (:

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
tror inte för mycket, dagarna kommer som det kommer

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörker och skuggor, gör det väl än idag lite

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
elsa (: xD

19. Hur stor är din säng?
120 troja men jag hatar den :(

20. Har du stationär eller bärbar dator?
bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

tröja och trosor (a)

22. Hur många kuddar har du i sängen?
3 st

23. Hur många landskap har du bott i?
ett!

24. Vilka städer har du bott i?
hedemora säter falun

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
strumpor (:

26. Är du social?
hm.. beror på humör, men oftast.. jaa

27. Vilken är din favoritglass?
jag älskar typ ALLA glasser (a)

28. Vilken är din favoritefterrätt?
hm.. i don´t know o.O

29. Tycker du om kinamat?
kan funka,

30. Tycker du om kaffe?
nä, hatar det o.O

31. Vad dricker du till frukost?

oboy (L)(L)L(L)(L)(L)

32. Sover du på någon särskild sida?
hm.. typ vänstra sidan och mage

33. Kan du spela poker?
hahahaha, kan men suger

34. Tycker du om att mysa/kela?
rarrw ;)

35. Är du en beroendemänniska?
hm.. nja vettefan kanske men a

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
yes

37. Vill du ha barn?
när jag blir äldre så (:

38. Kan du några andra språk än svenska?
ja engelska norska lite spanska(a)

39. Har du någonsin åkt ambulans?
för många gånger jju

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
oj, ja venne men verkligen inte att en varmbassäng

skulle sitta fel, men dock inte havet heller så både &

41. Vad spenderar du helst pengar på?
trors kläder och saker jag får inpulsaker att köpa

42. Äger du dyrbara smycken?
njea

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
kollar typ aldrig på tv..

44. Kan du rulla med tungan?
Ja kan göra mycket med tungann ;)

45. Vem är den roligaste människan du känner?
huh vette fan riktigt xD angelica, är för blond för att vara

sant :O!

Men jonnah är så jävla klumpig,

Det är typ dom 2 ju o.O

46. Sover du med gosedjur?
haha njea

47. Vad har du för ringsignal?

ehm.. typ eller ja venne :)

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
nix

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
mitt linne och min tröja (a)

50. Flirtar du mycket?
nejda (:

51. Kan du byta olja på bilen?
om någon hjälper mig (a) har inte testa!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
inte fortkörningsböter.. segkörningsböter :(

53. Vilken var den senaste boken du läste?
den nakna sanningen

54. Läser du dagstidningen?
njea

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
njea

56. Dansar du i bilen?
det gör väl alla, inte bara jag o.O

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
rix fm C:

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
hm.. i don´t know

59. När var du i kyrkan senast?
juluppspenlningen

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
huh venne riktigt

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
i don´t know

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
ska jag minnas allt o.O

63. Vad lyssnar du på just nu?
collide - Howie day (L)

64. Har du varit med i tidningen?
ah dä trors ja

65. Vad är det konstigaste du ätit?
jadu, ingen aning

66. Vem såg dig naken senast?

jag själv...

67. Vad är det för färg på din tandborste?

rosa och vit (:

68. Hur imponerar man på dig?
öhm sig själv typ

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
brukar inte ringa någon vill helst va för mig själv när jag är arg/ledsen

70. Har du någon piercing?
aah, öronen näsan och läppen

71. Din största vinst?
i don´t know

72. Civilstånd?
Angeliica

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
bilddagboken, vissa bloggar,

74. Är du fåfäng?

tror jag inte

75.  Ångrar du nånting du gjort?

om jag gör!

76. Hur gammal är din pappa?
hm, 36...?

77. Vilket är ditt drömjobb?

i don´t know

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
jag vill utomlands :(...

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
hundar katter marsvin och kaniner (a)

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
1. jag har väldigt svårt att kontrollera mig själv när jag är arg/ledsen

2. har svårt att lita på folk,

3. Delar inte med mig av mina problem, håller det mest för mig själv

82. Sverige när det är som bäst?
sommar, såklart

83. Kan du åka slalom?
haha, sist jag åkte kunde jag iaf men inte åkt dettta eller förra året o.O

84. Vad har du ätit i dag?
ingenting

85. Vad har du för utbildning?
ingen alls

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
hahahaha, svårt att ge svar..

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
mycket.

88. Vilken är din bästa egenskap?
öhm ja venne?

89. Vilken är din sämsta egenskap?
öhm att kunna säga så mycket andra ska kunna göra, men inte själv kunna göra det

i vissa situationer

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?

är inte så intresserad av historiska personer så, no one

91. Saknar du något?
jag saknar någon, något ABSOLUT.. <3

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
ja, det är de (:

93. Vad gör dig ledsen?
tankar, och lite mer saker..

94. Vad gör dig glad?
underbara människor, roliga skämt muuuusik(L)(L)

95. Har du varit gift eller förlovad?
tror de, typ i dagis :')

96. Vad ska du göra i helgen?
helgen är precis slut, så har inte hunnit planera för nästa xD

97. Vad är det knasigaste du gjort?
HUHUH! har gjort för mycket knas (:

98. Vad har du för laster?
hm.. ?

99. Vem är din förebild?
inte någon speciell, men ser mycket upp till min bror! <3

den bästa (L)

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
gå och fråga om maten är klar, börjar bli hungigt (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0