fredag!

Tjatja, sitter nu med Angelica :)
Och vi ska sova hemma hos morbror och fan vad vi är tjockisar :D
haha 5 och en halv liten läsk typ ett kilo godis, och jag säger att te de kan vi säga
MUMS
haha så grymt tjockisar vi är ? Men angelica ska ju börja träna och få på muskler på kroppen haha bra start på det gumman ;)
Men dagen har man tillbringat med Anders Dennis zäta Tobbe Angelica, nere på stan det var najjs najjs!
Vaknade vid halv 12 för att min älskade mobror kom -..-
haha gick upp städade rummet, gick och duschade sen när jag höll på och fixade mig så kom angelica (: sen gick jag och åt sen och angelica tog ett glas oboy ;)
Sen drog vi ner på stan och kikade lite(:
huh men nu har jag inte så mycket att skriva om :)
men ni får ha det bra så länge! <3
Jag älskar dig hjärtat

Kommentarer
Postat av: Angelihca

haha,

bästa start vettu! ;)

dagen har varit bra, springit runt överallt.. ;o nice tröja köpt oxså (Y):D

Jag älskar dig Hjärtat (L)

2010-01-08 @ 23:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0