Musikeen




Hejhej, två av mina låtar ligger ute på youtube, ''till min bäste vän'' och ''krossad kärlek''
och den nyaste låten är inte ute på youtube, för min röst är väldigt låg i mixningen.
Men när den är omixad så lovar jag att den kommer att komma upp!

Låten ''till min bäste vän''
de är så att jag och en kompis har känt varann i 9 år, och hennes mamma vill nu inte att
vi ska vara vänner längre pga sina anledningar :/
Och Ebba, hon betyder så otroligt mycket för mig än idag så det sjukt. Hon har alltid funnis
där för en och  är så otroligt bra att prata med. Hon är så grymt underbar
men nu är allting borta, det försvann så fort. Det var som om att blinka sen var allt borta igen.
Men alla minnen med henne är jag så glad över att jag har fått, på 9 år så hinner man göra mycket.
Och för mycket för att kunna glömma, så minnena kan inte få en att glömma hur mycket man än vill,
och hur hårt det än tar att ha allt med sig.. men det är som det är. För det är någonting som kommer
att leva kvar i ens hjärta föralltid.. <3
Och jag ser henne lycklig nu, men detgör ont i mig att det inte är jag och hon..
för det skulle verkligen vara ''Ebba och Jenny forever'' 
Men alla vackra sagor har ett tråkigt slut..
Men jag kommer aldrig sluta älskar Ebba!


Låten ''krossad kärlek''
Det var min första riktiga kärlek, den som verkligen är den jobbigaste kärleken på livet.
Ialla fall vad jag vet...
Den varade i typ 2 år fram och tillbaka. Men nu har vi brytit kontakten helt och hållet, men det
kanske är bäst, för oss båda. Han har redan gått vidare, så det kanske är bäst för att då kanske jag
kan gå vidare, för fall vi har konakt tror jag inte att jag kommer tappa känslorna för han. Eller det är
klart jag kommer alltid älska han!
Och jag är verkligen glad över att jag fick dela de stunderna som jag fick dela med han, och att det blev
just han och ingen annan det är jag glad över!
han har vart mitt allt, men har börja förstått att jag ska gå vidare!
så ja, man lär sig!


Kan inte säga så mycket mer, men jag skriver musiken för att få ut mina känslor.
Och jag började spela in på seriöst förra månaden, och 2010 ska jag ta musiken
på allvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0