nytt år 2010

ja, så nu är det 2010 och jag ska försöka vara jätteduktig att blogga detta år!
Men igår var jag med angelica, hemma hos henne. Mamma skjutssade mig, vid halv 9.
Jag och angelica började på en ny låt (Y Ska bli klar så snart som möjligt, jag lovar er de!
På tal om låt, min kommer upp nog idag eller så, sorry att jag inte lagt upp den, men har
inte haft så mycket till gång till datan igår och sånt :P
Men igår chillade vi ganska mycket :P gick en promenad vid halv 2 :) Sen satt vi vid datan,
snackade lite. ahhaha sen snackade vi i tele, 3 timmar i streck :D Angelica bytte 24/7 ;) haha
men alla vet hur hon är! haha nej men hon är bäst och allt vettni ;)

Men nu ska vi jobba lite på låten, så ni får ha det bra så länge. kommer mer upplägg idag troja
men om inte så får ni ha en underbar dag! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0