onödig tid

Jag bara sitter här och är jävligt arg och irreterad!
hur kan man bara säga till en '' ska inte slösa ondödig tid, jag har bättre för mig''

den som var den största delen av ens liv.
den som alltid fanns där.
den som hjälpte en att bygga upp murarna
den som älskade natt och dag.
den som gjorde så månader blev år..

sen lämna de man skapat med ett steg och sidan, tänk hur hårt allt kan gå,
hur hårt allt kan ta på en annnan.
Försök att förstå.

Att jag var den du levde för, var de bara skit snack.
jo jag tror nog det, för annars borde du stannat, gett mig en förklaring varför
allt blev som det blev?

åh jag är så irreterad på allt och alla just nu!!!

Men man ska inte glömma tiderna,
för jag fann den som har skapat den har skapat mig idag.
varför jag står där jag är idag, är din förtjänst
varför jag älskar dig än idag är din förtjänst.
men tyvärr är jag inte längre glad att du har gjort så som du gjort
eller sagt till mig..
önskade att detta var en mardrömm,
 att jag lever i mardrömmen som jag snart ska bli väckt ur.

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0