sista inlägget för idag

hejhej, hemma nu! har duschat och ätit!
och snart ska jag krypa till sängs, helt slut verkligen!
och imorgon är det skola. bara bita ihop och köra endå.
Nu jävla kör vi, ska fixa detta! <3

Angelica utan dig, vad vore jag vara?!
jag älskar dig så sjukt. Min ängel, min andra halva, mina andetag
hand och hand, du och jag! livet ut, jag brukar inte tro på livet ut
men i detta fall gör jag det! 
Kommer aldrig svika dig!
ingenting kommer få komma emellan oss, lova mig det?!
Jag älskar dig Angelica


helgen har vart helt underbar, kan typ inte säga så mycket mer än de!
vi har inte gjort så mycket mest tagit de lugnt snackat bara vart, (:

ha det bra så länge ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0