tappar sekund för sekund, minut fär minut och ja vet inte vart allt ska ta slut

tja, ja, ''tappar sekund för sekund, minut fär minut och ja vet inte vart allt ska ta slut''
så säger jag nu och ja vet inte så mycket just nu.. Allt e som det är!


Dagen blev såhär idag, skolan slutade 10 över 3 och sevve och selman & deras barn kom och hämtade mig och angelica och dom skjutsade ner oss på stan, shiet jag har verkligen saknat dom (: Men sen gick vi och träffade Jonas & Andreas (:
Och ja, vad gjorde vi, inte så mycket gick runt på stan och typ chillade :) Sen skulle Angelica med bussen och Jonas skulle hem.Jag och Andreas tog bussen, snackade lite och så. När jag kom hem, busade ja med Amadeus och så, sen blev hon vid sju, och då gick jag en promenad med Jonnah och Emelie, hahhaha och då följde även Amandeus med, men attans att ungen somnar, först går han själv lite sen ville han komma upp i famnen haha och då höll han på och somna så då fick han hoppa ner och gå lite, men sen tog jonnah upp han och då somnade han och jag och jonnah bytte av, men han gick i sömnen också xD
sen har jag inte gjort så mycket!
(Y) <3
Och just nu knarkas denna låt! Grym
/ Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0