Torsdag!

Värsta dagarna på hela veckan. usch går till halv 4!
bläbläblä, men skönt med att det är fredag imorgon da.
Underbart!
men idag, har jag typ vart i skolan och sen drog jag hem
och laddade telefonen käkade och gick ner till stan träffade
marcus! Saknat diiig :)!
Sen gick vi runt och töntade oss som fan, haha! Men ändå så
är vi ju så självklart bäst :D
ahhaha sen kom Täckis, och efter ett tag så gick alla tre runt och
tattade oss.
Sen drog ja hem, följde med mamma och Jocke och handla.
kom hem satte mig här och käkade, satt mig här!
och snart ska jag nog krypa under täcket, är verkligen helt slut.
tänk en hel vecka har gått, guh vad tiden går fort (: men det gillar
vi :D
Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0