28 07 10 Godmorgon!

Helt otroligt att jag ens kom upp idag, somnade inte förens vid halv 3 ungefär
 och sen vaknade jag vid halv 5 och var vaken en liten stund
 och sedan halv 8 sen några minuter efter kl 8, oj oj!
 Men nu börjar det faktiskt bli daxs att vända rätt på dugnet,
eftersom skolan börjar om någon vecka och
det tar ju endå ett tag att få tillbaka rutinerna!

har hunnit plattat ett krulligt hår, klätt på mig och väckt bror och Rasmus!
och nu ska jag ner och äta frukost och sedan blir det att gå ut med hundarna,
sen ska jag försöka hinna prata lite med Jonna som kom till oss inatt och har inte
träffat henne på ett tag, hon har ju varit utomlands.. :( Du har vart efterlängtad gumman!

Nej nu måste jag kila, klockan tickar!
ha en bra dag!
/ Nordström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0