Bra dag

Tjena igår var det ganska stressigt, hoppade in
i duschen och pratade med mami sedan fixa mig
och gå ner på stan. Jag köpte, en väska, jättesöt
klänning, lång tröja till mami, 2 kallingar till bror
och 1 par till mig själv, en lång ärmad tröja.
Men idag blir det nog att gå ner och handla lite
mera! Efter vi hade handlat klart på stan så åkte
vi buss till gråbo, träffade Glen och så hämtade vi
upp Tony, åkte lite bil. Efter det så släppte Glen av
mig Jonnah och Tony i gråbo så gick vi till ett ställe
hade det jättebra iallafall :) byggbett så det skriker om
det ha...

Men nu ska jag och Jonnah ta och gå och äta frulle och göra
oss iordning för att kila ner på stan och sedan ta och sola, ska
ju bli 30 grader, och sen kommer nog tony in te göteborg oxå!

Imorgon blir det hemresa :(!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0