Fredag

Yes, dagarna rinner iväg och snart kommer Angelica hem!  UNDERBART!!!
Idag blev det jobba från halv 10 till 5, underbart vad pengarna rinner in;)
Ska försöka packa lite snart, men även så har jag på börjat en ny låt, som
förmodligen kommer att spelas in när jag kommer hem och tyvärr vet jag inte
det, men det visar ju sig!
Ja, och som jag skrev igår så blir det att förmodligen åka iväg imorgon eller på
söndag, men ska försöka slinka med dator och internet så jag kan blogga och
lägga in bilder!

Sen jag kom hem ifrån jobbet har jag vart och handlat, tagit det lugnt och
vilat mina fötter som är riktigt ömma nu! uschusch!

Imorgon blir det nog ännu en kort dag, troligtvis! :-)
nej nu ska jag forsätta skriva och fixa lite!


saknar dagarna när leendet var på topp...
Saknar när jag fick slippa se dig gråta,
den glada underbara människan försvinner
mer och mer för varje dag, och jag har verkligen
börjat inse varan i vad du lever i.
Jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0