Gnugga öga! Hahhahahaha

Ja idag har det verkligen en skön dag,
Hahha vaknade vid halv 10, smsade Jonnah om hon var hemma
för hon var inte i sängen breved (blev riktigt orolig) så ringer hon
mig och säger att jag ska ta på mig kläder och komma ut i vardagsrummet
och ja ba varför ska jag behöva sätta på mig kläder för det? Det är int bara
jag hä. Så jag tar på mig kläderna och virrvar in mig i ett täcke och går ut i
vardagsrummet.. Haha, verkligen pigg också!
Sen kikar jag på film i Jonnahs rum för dem andra hade redan sett den så då
blev klockan vid 12 så då börjar jag göra mig i ordning och sen bär vi, jag och
Jonnah ner till stan för att byta busskort med Soey efter vi har gjort det tar vi
våra arslen till Gråbo, tar det lite lugnt där. Sen åker vi tillbaka till stan efter ca 1 -
1.5 timme, sen går vi på stan och kikar på kläder eftersom vi ska shoppa loss imorgon.
Det gillar vi skarpt! :) Senare på kvällen blir det grillning i gråbo!
Idag har vi även vart hos min mammas kusiner och ätit och spelat lite spel, riktigt trevligt
må jag säga! Tack Andreas & Jessica!
Haha, Andreas är så stört rolig, vi såg en tjej med lite grönt hår och direkt drar han en kommentar
Jo- titta där undra vad hon har doppa huvudet i?
A - Hon måste nog ha knullat med hulken
ALLA- HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHA

Sen sitter vi och snackar så slinker han ur sig
A - jag bli miljonär, jag bara sälja mitt gnuggande finger!
Jag tycka om gnugga öga! Alltså ni anar inte hur mycket vi har skrattat idag, och jag kan verkligen
säga att det har varit behövligt! Så mycket skratt så att nästan tårarna sprutade! hihi

Nej nu ska jag och Jonnah ta och duscha lite så kan vi sova litet tag extra, hah :)
Vi hörs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0