håll ut.

hoppas ni håller ut med att det kan vara lite snålt med
dålig uppdaterig.. 
har haft upp hela dagen.
skulle ha jobbat men det behövdes inte så då fick jag ingen
sovmorgon idag.. gick upp vid 9 och hoppade in i duschen
fixade mig och gjorde mig klar till att jobba. Jag och mamma
åker till jobbet och då är det så pass dåligt med folk så det inte
behövs! Känns endå ganska skönt, för är och har varit riktigt
trött idag.. :/
När jag kom hem var vel klockan vid halv 2, tog det lugnt
skrev lite på en låt som jag inte vet om jag ska spela in än eller
så, men det visar sig ska iallafall skriva klart sista versen imorgon!
Får se om jag fixar så jag tar tummen i arslet och spelar in den.
hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0