Hanna Westbom

Min lilla änge, syster, solstrole!
vart har du och jag, vi 2 vart har det tagit vägen?
Jag älskar dig.. och saknar dig så sjukt att du inte anar
och jag kan lova det är ingenting som bara slinker ut..
det är sanningen!
En dag kom du in i mitt liv, och du förändrade mitt liv
helt och hållet, du tog mig upp och det är dig som jag
borde tacka, för att det blev som det blev mellan han och mig.
Att jag fortfarande står kvar här idag.
Jag minns allt från första gången vi sågs, i skolan, första
dagen när vi började 5:an och Emma frågar mig om jag
vill vara med och spela fotboll. Det var som att du tog min
hand och visade mig på rätta spåret. Att jag såg i dig, du
ville typ så gärna säga bara: följ min väg och du kommer inte
gå fel..
Att jag inte gjorde som du sa, istället när jag flyttade till Falun
så gav jag upp det mesta, förstår nu inte varför jag gjorde det..
Jag visste att det var rätt, du ställde alltid upp på att finnas där,
att lyssna och säga så bra ord..
Tänk dig att vi har delat så många olika minnen tillsammans,
för tiden går så himla fort.. Tänk dig nu, vi har känt varandra
snart 3 år, och så mycket som vi har gjort och visst det är
många dagar det är det, men det är så mycket mer vi
har gjort än bara det lilla som man minns så himla väl.
Minns du:
Du jag och lisa hade våra dagar och kvällar då som red
och sjöng tillsammans, tävlade, vi hade så kul, skrattade
så mycket.
Då bruno och pyret började tycka om dig.
alla åk som vi hade med moppar 4-hjuling och crossarna
När jag gav dig din födelsedags present, och julklapp.
sist vi var, när vi klädde ut oss som små fjortisar och töntade oss,
hjälpte din mamma på gården och åkte där bak på hästen
Det finns så mycket mer som jag skulle kunna skriva, men det
gäller för dig att du ska få orka läs allting men jag tror
nog även att du vet själv det som du vill minnas och inte minnas.
Jag hatar att vi typ inte har någon kontakt längre, det gör verkligen
ont i hela mig. Jag visste då inte att du och jag kunde tappa sån kontakt
som vi hade, det var verkligen som att du och jag satt ihop.
Jag har aldrig trott på ordet förevigt, jag gör det inte än idag heller men
det är en sak som jag vet och det är att jag alltid kommer minnas dig,
du kommer alltid vara älskad! Den vackra flickan är värd allt på denna
vjord, men jag vet att denna värd är för hemsk för dig, ingenting är värd dig.
Vi har sett varandra förändras dag för dag... Och jag älskar dig som du är och jag
Hoppas att du förstår att detta är ingenitng som jag hittar på, det kommer rakt
innefrån! Du är grym gumman, jag lovar dig det finns ingenting som är så bra
som du på denna jord!
Hanna Westbom jag älskar dig!♥
Glöm aldrig det!
HannaWestbom♥JennyNordström föralltid, var det inte så som vi sa?





 


En verklig ängel


Kommentarer
Postat av: HannaWestbom

I Miss Yo!

&

Jag älskar dig vännen!

2010-07-23 @ 14:00:52
URL: http://hannawestbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0