jag vet.........

det har vart fruktansvärt dålig bloggning sen jag kom hem!
Men har verkligen inte orkat sitta vid datorn, har vart vissa saker
som har gjort sitt också.
Men idag har jag iallafall jobbat en hel del! 9.30 - 21.30
och imorgon blir det också jobb. Och på lördag eller söndag
så åker jag med Angelicas familj någonstans, vart har jag inte
förstått än iallafall! Men kan säga att Jag saknar min ängel så otroligt mycket!
Utan henne vet jag inte vad jag skulle gjort!

 




Tänk så mycket galet man kan göra, och allt kommer stanna!
Stanna långt där inne, från dagen till sista andetagen!
Angelica, du är bästa vännen på denna jord!
Min egen ängel, solstrål!

Nej nu måste jag sova!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0