Lördag

shit, idag förstod jag att det var helt plötsligt lördag...
shit vad veckan går fort... blä!

Idag blev det inte jobb, men gick upp klockan 8 och sen gick jag och tittade
på tv och sedan somnade om och vaknade halv 11 och skickade direkt ett
sms till mamma.. åh jag som ville försöka gå upp vid 8 ett par dagar..
idag blev det istället att plocka lite på rummet, tycker att jag alltid gör det
men endå känns det alltid som att det är skitit! :(
Sen gick jag och Jonna ner på stan och köpte någon tröja, sen åkte vi till främby
och grattade mormor! trevligt, tyvärr blev det inga bilder..
Sen åkte vi upp och hälsade på Jimmy på café (Y)
Och sen har jag inte gjort så mycket mer idag! en riktigt lugn och skön dag!
bjuder på lite bilder lite senare också, sen några dagar med angelica t.e.x




tänk att en dröm kan bli sann










Tokar! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0