Måndag

Ny vecka, idag har jag iallafall vart med Angelica fredrik och Jonas!
angelica kom till mig vid 1 kanske, sen vid halv 2 träffade vi dem
två knasbollarna! vi gjorde inte så mycket, degade mest.. ur trökigt!
vid 3 drog vi till grycksbo, gjorde vel inte så mycket där heller!
Var hos fredrik ett tag och kikade på film och sedan hos Angelica
satt vi mest och degade också så det har vart en lugn och skön dag.
Snart blir det att inta sängen iallafall, är trött och imorgon är det jobb..
Skönt men endå lite tråkigt! kommer sluta vid fem och där efter blir det
att vara med Angelica och förmodligen fredrik och kanske Jonas igen! ((Y)
Börjar bli lite irreterad också, kan inte lägga in bilder på datorn.. och sen
har jag vart så knas och kanske förstört minneskortet(A) men tror det ska funka...
Annars blir jag ledsen och får massvis med tårar i ögat.. :(
Men ska prata med bror, om han kan hjälpa mig att få in bilderna på något vis.
DET SKA FUNKA!
bjussar på en gammal bild....
Vi är som vi är! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0