Nordström - Några sidor av en historia i ditt liv




Jag vet, jag gjorde fel som började bläddra sida efter sida.
fyfan vad hemskt, enda som eka,tårarna började glida..
Några sidor av historian i ditt liv, så hemskt, kan inte fatta
Jag har frågat dig många gånger, fattar varför du inte vela berätta
du sa till mig att vi tar det när du blivit lite äldre.
så många år som det pågick men inte många som såg, att du inte ville le.
Du är så jävla grym, kunde spela i så många år som att allt var bra
Du vela försvinna bort från han, du bad honom gång på gång att dra
Sitter i mitt rum och tankarna snurrar, kan fortfarande inte inse
det som du har gått igenom,fattar inte att dem ens lät allt att ske

Du är den jag ser upp till och jag älskar dig. 
Ingenting ska få hända dig något mer, nej aldrig.
Du är ängel utan vingar, ingen rör den igen jag lovar
från och med nu tar jag allt mer på allvar

''du är den vackraste ängeln på jorden''


Livet är dyrbart, att låta någon ta sönder ens framtid.
För såren läker inte direkt för efter dagen blir din nya strid.
Han tog över dig totalt, vände ditt liv upp och ner, du tappade lyckan
Så många sätt han har skadat dig, tänk att en mardröm kan bli sann.
Så stark du är, att du bet ihop du trodde på att livet en dag skulle vända
Till sist blev dina ord, som var ett rop på hjälp hörda.
Att han kunde skada dig så hårt, jag förstår inte hur kan kunde
att kunna skada den underbara personen så hårt och efter det kunna le.
att han kunde, jag fattar fan inte att han inte ångrar sig.
Min ängel, jag hoppas du hör mina ord, du vet att jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: elina

Aww, fan fett fin, har du gjort den?!:O

Asduktig ju!:D

Följa varandra på bloglovin?:D

Kram!

2010-08-31 @ 20:56:06
URL: http://biauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0