Snart i hemma

Sitter fortfarande på bussen, men är snart i falun,
känns skönt men endå inte. Aja!
Jimmy och Jonten kommer ner till stationen snart,
saknar min bror ju.. :( även min andra ängel, mamma
Eftersom att jaginte har bloggat ett dugg idag även
fast jag har setat på en buss och inte haft något att
göra, som jag trodde iallafall.
Men jag har sovit en hel del och sen har jag börja läst en bok
som verkar vara bra!
Måste bara säga att det är skit tråkigt att sitta på en buss
i 8 timmar och en kvar!!!! usch känner mig seeeg, som att
jag bara vill sovasovasova..
Nej nu ska jag plocka ihop sakerna så jag inte behöver stressa
med de när vi har någon enstaka minut kvar tills vi ska av.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0