Godmorgon

Inga upplägg igår, men en kort fattning om dagen.
vid 1 gick vi någonstans för att möta Madde (Jonnahs
låssas mamma) men egentligen skulle de ta en kvart
att gå men för oss tog de lite mer än en timme, fast
vi gick ju inte direkt rätt väg så ;-)
Efter det så åkte vi till gråbo och hade skit trevligt!
så det vart att spendera ännu en helt underbar dag
i gråbo med underbara människor! Tack!

Nu ligger jag fortfarande i sängen, fundera på att gå
upp och plocka ihop mina saker, väcka Jonnah! Blir inte
så mycket bloggning idag eftersom jag ska sitta på en
buss i 8 timmar och typ en kvart, är ju verkligen pepp på
det.... usch nej, åka till sugiga Dalarna!

Och bilderna från igår och liseberg kommer så fort de
vill funka som jag också vill,
men nu ska jag kila upp ur sängen, ha det bra så länge!

/ Nordström ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0