Godnatt sweetheart

resan har iallafall gått bra!
bara lång tråkigt ett viss tag, ont i arsle men mycket skratt! :)
Men jag kan iallafall just nu inte lägga in bilder, gör det så
fort det går :-)
Men nu ska jag försöka få Jonnah i säng, så jag lägger nog in bilderna
imorgon! Ska komma ihåg kameran imorgon också, eller rättare sagt
alla dagar! Man får verkligen inte missa dessa sjuka dagar som jag
och jonnah kommer att dela! Mohaha, livet är i fara ;-)
Men man lever ju trotts allt bara en gång, och Jonnah har ju börjat känna
sig så gammal och att det känns som om typ hennes liv har runnit iväg
så hon borde börja ta vara på dagarna. Man lever ju inte om denna dag
en gång till, ingenting går någonsin i repris! Så kom ihåg, ta dagen som
den kommer, låt ingen förstöra den!

Idag fick jag vet att den 21 drar jag till stockholm för att kika på någon
sak med Malin Maja, och förmodligen Jimmy. Ska bli jättekul tror jag,
Malin är så himlans go :-)
kika in på hennes blogg, grymt stark tjej må jag säga:
http://malinviictoria.blogg.se

På torsdag blir det nog liseberg, fyfan vad kul det kommer att bli,
jag kommer ju skita ner mig! haha nej men jag som är höjdrädd
ska gå emot mina saker som inte ens har tänkt tanken att göra
en enda gång! Hah, men många bilder, skratt minnen och mycket
sjuka kommentarer kommer vi dra till varandra!
Jonnah ligger och är as taggad iallafall, hoppas hon är det på torsdag
också, annars jälar!

Men nej nu har jag inte så mycket mer att skriva, sov gott!
Godnatt :-) ♥


Kommentarer
Postat av: malin

Haha! Jenny twilight fan event ;P

Tack gumman! är det någon som är go så är det då du! Ha det så himla bra med jonnah nu! :) Kram!

2010-06-16 @ 11:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0