Nordström - två sidor av kärlek



text:

När du viskar i mitt öra, att du älskar mig
tro mig, jag vill aldrig släppa taget om dig
Du gör dig förtjänt till vissa saker, som
Att jag ler idag är det du som ligger bakom
hoppas du förstår, jag behöver dig i mitt liv
dagar går, du hjälper mig att ta varenda kliv
Utan dig i mitt liv, vill ja inte ens tänka på
Känslan inom mig är att det är menat för oss två
Så lyssna på mig, jag ska förklara någonting för dig.
har aldrig känt såhära, glömmer dig aldrig, nej aldrig dig

första blicken du gav mig, kommer aldrig glömma den
Jag blev så glad när du ville ha mig som din flickvän
Någonting hände, hade aldrig älskat någon som dig.
Du valde att vända om men jag kommer inte glömma dig.

att spela och låta andra tro, att allt som sägs är sant
varje gång börjar alltid lika bra, men slutar alltid likadant
Jag klandrar mig själv att jag går på de igen, själva leken
trodde aldirg att livet kunde ge så djupa sår ifrån kärleken
snälla, jag ber inte en gång till, kärleken ska ju fan brinna
att den skulle hållas vid liv, trodde den skulle aldrig försvinna
men nu sitter man här, och kärkeken har förkrossat mig så hårt
ska ta och glömma den, fattar inte att de kunde vara så svårt
det kan inte alltid vara lätt, när vissa tar kärleken som en lek
Jag tror inte på att finna sin lycka, säger nu mera fan för kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0