Skajta

Tjena,
Sitter nu och nördar igen, har vart ute och skajta med Jonnah.
Har verkligen kommit på att brädan är våran bästa vän ju! :)
tror det blir en kvällspromenad ikväll, så skönt!
Just nu ligger pluttenuttarna Rasmus och Jonnah och myser i soffran.
Själv sitter man och drömmer sig bort i musiken och alla tankar som
spelas upp.





Känns som om allting kommer att börja om, hade så många förväntnigar,
hur kunde jag vara så otroligt dum? Det har redan hänt så många gånger
förr, varför skulle det vara omöjlgt att det kommer hända igen, hade så fel.
Men du måste förstå, att du inte kan straffa mig för något jag inte har med
att göra... Men kom ihåg jag saknar dig så. jag behöver verkligen dig, har
redan haft så pass många år utan dig och har haft kontakt med dig i typ fem
månader, var denna tid de du vela bara.. ifall det var detta du menade med allt
du skrivit, om det var detta med att du älskar mig så behövde du inte svara på
mitt brev, jag skulle tagit det steget att förstå att du inte velade ha något med
mig att göra, jag var påväg att börja gå vägen utan dig men då kom ju dagen jag
fick mitt svar. du står nu där, knappt några kvar.
Du är mitt kött och blod, men jag kan inte säga att jag känner dig. för det gör jag
inte, och jag börjar nu tveka om jag ens kommer börja göra det någon gång.
Men jag hatar hur du håller på och beeter dig ibland, och hur du har beetet dig, men
jag vet inte om jag älskar dig längst där inne.. för jag känner ju inte dig!

Låtarna spelas och minnena kommer till kommer tillbaka, jag hatar att förstå
hur allting varje dag försvinner mer och mer. Jag minns allting från första dagen
till den dagen vi sa farväl och menade att vi kanske aldrig mer kommer ha den
tiden som vi hade förut. trodde iallafall de kunde sluta med att vi kunde finnas
till för varandra för jag vet att du vet allting om mig.. Jag hatar att du vet hur du
ska kunna knäcka mig, att du bara ignonerar mig jag fattar inte hur du kan.
Jag vet att dagarna går förbi men man måste försöka älska glömma och förlåta, för
alla vet att det är livet själva gåta. man måste lära sig allt det för att förstå vart
livet kommer att sluta. för att vara långsint kommer ingen långt med.
Du kommer aldrig förstå mig!




gud så skönt det är att skriva av sig ibland.
och jag vill säga tack till min familj och vänner som alltid hållt sig vid mig när allt
har vart som det vart, det är ju tack vore dem som jag är den jag är idag! Tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0