Tjohejsan!

Tja, sitter nu i sängen och är helt trött..
vädret gör en på sånt dåligt humör, inte kul!
Sommarlovet börjar med ett skit väder ikke kul!
Idag har jag inte gjort speciellt mycket, vaknade
vid halv 2, kunde verkligen inte somna igår kväll.
sen har jag mest degat!
Känner inte för någonting!
Ska skriva på en text nu, men vi hörs!
Hade (L

Trodde aldrig att det skulle bli såhär svårt att bli äldre,
men dagarna går och jag vågar inte släppa ut någonting längre.
smärtan dödar mig, och jag försöker spela hård, så att ingen ska
kunna se den som gömmer sig..!

Förut längtade jag tills jag blev äldre, nu mera längtar jag tillbaka
då som man var ett litet barn. inga problem, inga klagomål, och
felet var när man råkade sätt kläderna bak och fram när man ville
klara sig själv!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0