tomat röd!!!!

sorry för att jag inte har bloggat men det är så att internetet inte har funkat riktigt...
usch och fy, nej gu vad vi har bränt oss igår och idag.. :(
När jag kom till Göteborg i söndags så sov jag hos Andreas och Jessica, mammas kusin.
Vi var nära på att köra på sånhära bambi djur, som jag nu inte kommer på vad det heter
och sen ser vi en skit stor älg och jag trodde jag skulle skita ner mig typ, haha nej inte riktigt
men aa! Sen på måndagen vaknade jag vid 9 och gick upp och åt frukost med Jessica och vi pratade
en hel del, och sen vid halv 11 gick vi iväg, hon är nemligen i 3 månaden så vi var på ultraljud och jag
kan säga att det var riktigt kul och se! :) Efter det så åkte vi till Jonnah och släppte av mig, så gick vi
iväg och badade och solade och redan då började vi bränna oss! men idag hade vi en hel dag på stranden,
från 11 till halv 5, och ja riktigt röd är man nu.. ont gör det så in åt helvete! usch och fy, men den som ska
vara fin får lida pin ;-) Sen vid 6 gick vi och mötte Sofie, den söta struttan! :) Efter det så åkte vi till gråbo, träffade alla underbara människor(L) vi tog det lugnt där bara! Sen åkte vi tillbaka, fy satan vad sur jag blir!!
Buss chaffören anklagar oss att vi sitter och klicker på STOPP knappen, sedan när han har kastat ut oss och startade bussen kommer han ut och säger att han har upptäckt tekniska fel..! fy satan vad sura vi var på honom!!!!!!!!! Men nu är vi hemma hos jonnah och jag Jonnah och Sofie ska ta och hoppa in i ett bad, helt underbart! Lite mys med ljus och frukt och grönsaker!
Tjejorna är så otroligt underbara! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0