inte mer fejkat

Tja!
blev inte mycket inlägg igår, men en kort sammanfattning
vid halv 1, kom glen, en riktig toker! var med han en liten
stund, sen åkte vi till Gråbo och träffade helt underbara
människor! tack för en underbar dag/kväll!
Vid 10 tog vi bussen hem, sen blev det bara chill hemma :)
blev tyvärr inga kort tagna :(


Nu har jag duschat, och nu står jonnah i duschen, vi ska fixa
oss och sen ska vi ut och fota lite granna :-)
Ska ha en lugn dag idag.

Mitt rätta jag, den med lycka inom mig och inte fejkat leende
om och om igen, är på väg bort! den rätta lyckan är påväg
tillbaka! Jag känner mig riktigt GLAD!




Nej nu måste jag gå och blåsa håret och göra mig i ordning
ha det bra :)
/ Nordström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0