både ett bra och dåligt datum

Just nu sitter jag och lyssnar på Petter - längesen, helt gudomligt bra låt!
snart ska jag och Malin krypa ner i sängen och slå på någon film!
Ska upp riktigt tidigt imorgon, och kommer hem riktigt sen! Blir nog inte
så mycket bloggning direkt ;/ men bilder blir det (Y

Tycker även ni kan kika in på
www.fippeeeee.blogg.se


kommer du ihåg för lite mer än ett år sen, då som du sa farväl för första gången..
då som du fick mig ner, jag ville inte förstå att det var sant..
Jag minns dagen som om den vore igår allt hände..:/
För ett årsen blev denna dag den bästa dagen i mitt liv, men jag sumpar alltid
det som alltid får mig att må så himla bra! men jag kan inte förstå att jag inte
kan glömma de som vi har delat.. Jag älskar dig än idag, kommer föralltid älska dig!
Jag kommer aldirg glömma dig, du kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta,
jag lovar även om du sätter 1000 knivar i mitt hjärta kommer jag alltid säga som jag
alltid har sagt! du kommer alltiid vara bäst i mina ögon, ingen är så bra som du!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0