Gårdagen (L

Gårdagen vart helt gudomlig!
Det började med att mamma körde mig och malin till borlänge
vid 10 och därifrån tog vi tåget till stockholm, var typ framme vid 12.
och den dära saken, som jag aldrig kommer ihåg vad det heter började
klockan 6 så vi körde med att shoppa loss, as najs! både jag och malin
blev riktigt nöjda! =)
Men efter ett tag, träffade vi jimmie, någon jag har snackat med ett tag,
så han följde med på saken också.
När klockan blev runt 5 så tog vi oss till hovet, där vi tog plats bland de tusentals
människor satt och skrek!
Den nya twilight filmen blir det nog av att se tror jag!
Tack så otroligt mycket för dagen Malin och Jimmie, helt klart kung!


Här finner ni lite mer informatione och några fler bilder!

http://malinviictoria.blogg.se/



Man får faktiskt åka skateboard hur man vill!


Galen











Mycket skrik och tårar, alla var galna!
Visste inte att de fanns så stora fans som jag såg!
Var ungefär 9000 - 10 000 pers där! HELT GALET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0