Godmorgon Onsdag!

Det blev inte så mycket mer blogg än de inlägget igår morse,
jag vet inte om det bara blir de
hära idag också. Men ska försöka
hinna blogga i alla fall :')
Hade matteprov också, kändes att det gick helt okej, men hoppas
på bättre än bara okej (a
Igår ringer mamma när jag och Jonnah är påväg hem till mig för
att plugga och frågar vart vi är, och då var vi fortfarande nere på
stan så hon tyckte att vi skulle kunna stanna där och kika efter något
som jag kunde handla. Så igår blev de att handla lite nytt till gaderoben
och det kan jag lova att det var gillar´t! Tack mamma!
Men igår hände det väl inte så pass mycket mer än så.

Idag,
Känns som om det är torsdag, vet inte varför.
Vaknade kvart i sju, helt av mig själv kallsvettig och så, usch hatar det..
aja, men nu har jag plattat håret och ska kliva upp ur sängen och börja
klä på mig och fixa mig.
Ska även ner på stan och handla lite hårfärg och sådanna saker.
Blir verkligen att plugga idag som bara den!
usch usch, är så otroligt trött.
Men hoppas alla får en kanoners bra dag, för det ska jag försöka ha!

Bjuder på en bild sen i somras!



/ Nordström ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0