Godmorgon tisdag

haha, ja igår var det Jonnah som fick blogga åt mig,
men hoppas det gick lika bra :')
Och då vart de en jävligt gammal bild sen, ehm i början av
sommaren tro ja :O!?
Ja man förändras mer och mer, eller just nu känns det verkligen
som om allt har förändras sen sommarlovet, men ändå känns det
som om det bara tog en enstaka minut så att allt försvann bort som
vinden..
idag blir det av, sanningen ska få bli hörd

ska i alla fall väcka Jonnah om någon min, och ja hon sov här idag igen.
Och ja, som hon skrev igår så pluggade vi häcken av oss, så det kanske
inte kommer hur mycket som helst inlägg denna vecka, men måste fixa
skolarbetet först och främst. 
Men idag, blir det också plugg, och har matteprov idag. Hoppas på det bästa! ♥ (a
Sen blir en speciell sak idag, hih men det kommer ni märka, det lovar jag ;-)
Slutar nästan halv 4 idag, så det blir en lååång dag som jag själv tycker är otroligt
jobbigt att gå, tycker det räcker till 3 iaf. Men men, nu ska vi inte klaga utan bara köra
på och vara nöjda ju.
Jag saknar min bror just nu! :(
Får hoppas han kommer  hem så snart som möjligt tycker jag!
Jag älskar dig, du är en av de vackraste människan här på vår jord.♥



Men nu har jag inte tid här och sitta och skriva så mycket mer.
Men ha en bra dag, puss på er :-)
Nordström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0