Godmorgon - torsdag

Som ja sa, jag hann inte skriva igår under dagen.
Blev en massa massa pluggplugg..
Nu har jag bara idag och imorgon prov kvar!

idag,
Natten har vart knas, bara legat och vridigt mig,
vaknat fram och tillbaka fram och tillbaka..
Men snart ska jag börja knalla mig till skolan,
ska försöka hinna äta innan det!
Idag ska jag nog på stan några minuter tror jag,
sen ska jag hem och plugga häcken av mig till
det största provet.. så vi får se hur det kommer att
gå, men hoppas på det bästa.
Men nu ska jag inte sitta här nå mer, för det har
jag verkligen inte inte inte tid med!
Men jag hoppas verkligen på en kanoners dag!
Vi hörs :)
/
Nordström♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0