Jonnah & Jenny! klockrent

Tjululul, jag vet hur dålig jag har vart och uppdatera..
men jag orkar verkligen inte nu!
Även om jag sitter vid datorn så har jag verkligen ingenting
att skriva om.. allt är bara så tomt och konstigt...
Men idag, morgonen var hemsk.. uschusch..
Sen vid 3-4 kanske hon var så frågade jonnah om vi skulle ut
och ta en premenix :) men sluta med att hon kommer slagga här!
Vi har käkat lite chheeeebabbisch, galnat oss på stan (a
Men vi ser vart kvällen slutar!
ska även försöka bättra mig att blogga.. <3
Håll allt lugnt, ingen kommer märka hur ont allt gör.
Ingen kommer se hur allt rinner.
ingen kommer se den lilla stjälen som skriker efter hjälpen. <3
/ Jenny Nordström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0