Lördag

Dålig uppdatering, har inte speciellt mycket att skriva!
Men angelica, min ängel hon gör verkligen dagarna värdefulla!
Snart ska vi dra och se Farsan, haha andra gången jag ser den, men hon
lär verkligen se den så nu ska vi verkligen skratta!
idag blir det en tidig kväll, ska jobba imorgon (Y
Sen börjar skolan igen på måndag, usch vad tiden går fort!
Men snart snart snart händer något som jag längtar!
Tiden går fort, det är bra men ändå inte..
beror på hur man ser det!
Jag måste verkligen bara få skriva av mig!
Tröttheten är inne, sanningen kommer fram.
Man kan inte gömma sanningen allt för länge, men lögnerna tar
så jävla hårt! När det tar sån pass lång tid, och sedan får man veta att
allt man gick på var en lögn.
även om lögner kommer och går varje dag, men någon människa kan väl
ge en kärlek utan lögner.. Någonting som inte sårar..
Dagarna rinner iväg och tiden börjar närma sig, men även så hatar jag de,
för allt bara växer och växer och jag vet att jag inte vill leva utan dig..!
Jag älskar dig än, kommer alltid göra de! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0